Soleo Groep versterkt haar B2B portefeuille door overname Fresh Call Teleservice

14 juni 2019 Nieuws

De Soleo Groep kondigt vandaag de overname van Fresh Call Teleservice B.V. aan. Hiermee verstevigt de Soleo Groep haar marktpositie in B2B klantcontact.

Fresh Call is een contactcenter dat gespecialiseerd is in zakelijke dienstverlening. Remco Tiemes, de huidige directeur en eigenaar van Fresh Call blijft actief en verantwoordelijk voor de vestiging in Giesbeek “De contactcenter markt is al enige tijd aan het consolideren. In de Soleo Groep hebben wij een solide partner gevonden, waarmee we op het gebied van technologie en innovatie bijblijven in de markt. Daarnaast kunnen we onze klanten een breder kwalitatief serviceportfolio bieden.” licht Tiemes toe.

Jac Vermeer, directeur Soleo Groep vult aan “We hebben in 2018 onze groeistrategie aangekondigd, maar zijn daarbij wel kritisch. Het gaat ons om kwaliteit en synergie en de overname van Fresh Call past hier in. Een gerenommeerd bedrijf met een grote en trouwe klantenkring. Een goede uitbreiding van onze B2B klantcontact activiteiten in Nederland.”

Beiden oprichters van Fresh Call Teleservice, Remco Tiemes en Ilonka Tiemes blijven actief binnen de organisatie. Fresh Call zal de komende periode integreren in de Groep en herkenbaar zijn als een Soleo bedrijf. De medewerkers van Soleo Didam zijn inmiddels verhuisd naar de locatie in Giesbeek.

Over Fresh Call Teleservice

Als specialist in B2B telesales is Fresh Call Teleservice al sinds 2001 voor veel organisaties een verlengstuk in sales. Door de hoge kwaliteit van gesprekken, gevoerd door haar deskundige en zeer ervaren medewerkers, zijn ook specifieke bedrijfstakken hier aan het juiste adres. Met een eigen visie op communicatie en commercie heeft Fresh Call een stevige voet aan de grond in B2B telesales.

Over Soleo Groep

Als full service contactcenter biedt de Soleo Groep klantcontact via alle kanalen. Van Inbound Sales en Online Chat tot Outbound Acquisitie en Leadcampagnes en zoveel meer. Optimaal klantcontact voor ieder moment in de klantreis, zowel B2B als B2C.

Vanaf 11 locaties in 3 landen werken zo’n 900 medewerkers in organisaties van de Soleo Groep. Het is de ambitie van de Soleo Groep om zijn activiteiten verder uit te bouwen, zowel in de contactcentermarkt als in aanvullende dienstverlening in de customer lifecycle.

Voor meer informatie, zie www.soleo.nl