Kennisplatform voor Oost Nederland

Data bekend Social Media ‘Hands on’ strategy programma

Geplaatst op 25 augustus 2017
Data bekend Social Media ‘Hands on’ strategy programma

De data en locaties zijn bekend van het programma ‘Hands on Strategy, The art of using social media’. Dit programma is ontwikkeld door Both Social uit Deventer en is speciaal voor het MKB en ZP-ers, om een praktische en doelgerichte social media strategie op te zetten en uit te voeren. In 5 bijeenkomsten wordt met de deelnemers een eigen social media strategie opgesteld en uitgevoerd aan de hand van het gevalideerde social media strategy canvas programma. In zowel Deventer als Enschede wordt twee keer het gehele programma doorlopen. Het ‘Hands on’ programma begint in Deventer op dinsdag 12 september resp. woensdag 11 oktober. In Enschede begint het programma op vrijdag 14 september resp. maandag 23 oktober. De kosten bedragen 1.500 Euro excl. btw per deelnemer. Meer informatie en aanmelden kan via de website.

Programma ‘Hands on Strategy’
Het programma trapt af met een social media canvas-groeps-sessie voor het creëren van een praktische social media strategie. Tijdens deze sessie worden onder meer de doelen geformuleerd, persona’s opgesteld en wordt gekeken naar de berichtgeving. Daarnaast zijn er bijeenkomsten gericht op de 3 grootste social media kanalen; LinkedIn, Facebook en Instagram. Ook zijn er terugkeersessies waarin met de deelnemers de voortgang van de social media wordt gekeken. Tijdens het gehele programma is de Both Social helpdesk bereikbaar ter ondersteuning en om praktische problemen op te lossen.

Data Social media ‘Hands on’ programma
Deventer
Dinsdag 12 september, 13:00 uur – 17:00 uur (canvassessie)
Dinsdag 26 september, 15:00 uur – 17:00 uur (1e vervolgsessie)
Dinsdag 10 oktober, 15:00 uur – 17:00 uur (2de vervolgsessie)
Dinsdag 24 oktober, 15:00 uur – 17:00 uur (3de vervolgsessie)
Dinsdag 7 november, 15:00 uur – 17:00 uur (4de vervolgsessie)

Deventer
Woensdag 11 oktober, 9:00 uur – 13:00 uur (canvassessie)
Woensdag 25 oktober, 9:00 uur – 11:00 uur (1e vervolgsessie)
Woensdag 8 november, 9:00 uur – 11:00 uur (2de vervolgsessie)
Woensdag 22 november, 9:00 uur – 11:00 uur (3de vervolgsessie)
Woensdag 6 december, 9:00 uur – 11:00 uur (4de vervolgsessie)

Enschede
Donderdag 14 september, 13:00 uur – 17:00 uur (canvassessie)
Dinsdag 28 september, 15:00 uur – 17:00 uur (1e vervolgsessie)
Dinsdag 12 oktober, 15:00 uur – 17:00 uur (2de vervolgsessie)
Dinsdag 26 oktober, 15:00 uur – 17:00 uur (3de vervolgsessie)
Dinsdag 9 november, 15:00 uur – 17:00 uur (4de vervolgsessie)

Enschede
Maandag 23 oktober, 9:00 uur – 13:00 uur (canvassessie)
Woensdag 6 november, 9:00 uur – 11:00 uur (1e vervolgsessie)
Woensdag 20 november, 9:00 uur – 11:00 uur (2de vervolgsessie)
Woensdag 4 december, 9:00 uur – 11:00 uur (3de vervolgsessie)
Woensdag 18 december, 9:00 uur – 11:00 uur (4de vervolgsessie)

Wetenschappelijk gevalideerde methode
Tijdens het Social Media ‘Hands on’ Programma wordt gebruik gemaakt van het social media strategy canvas model. Dit op de Universiteit Twente en Saxion University of Applied Science ontwikkelde model is wetenschappelijk gevalideerd en leidt snel en doelgericht tot een praktische social media strategie. Het model is de eerste wetenschappelijk gevalideerde methode voor het opstellen van een social media strategie. Het unieke aan deze canvasmethode is dat het resultaat op een A4 past. Dit i.c.m. de opbouw van de canvas zorgt voor een functionele en direct toepasbare social media strategie.
Lees meer over de opbouw van het Social Media Strategy Canvas.

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkopoostnederland.nl. of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: