Kennisplatform voor Oost Nederland

Kemari Digital vaart nieuwe koers

Geplaatst op 17 januari 2024
Kemari Digital vaart nieuwe koers

Kemari Digital, gespecialiseerd in het ontwikkelen van digitale strategieën en marketing, vaart sinds het begin van dit jaar een nieuwe koers. Het Enschedese bedrijf concentreert zich nu vooral op de vraag hoe het de kwaliteit kan leveren om merken krachtiger neer te zetten en de volgende stap in de markt te kunnen zetten.

Dat gebeurt onder leiding van de directeuren Thijs Mensink en Rajiv van Wijk. Zij nemen de leiding en het volledige aandelenpakket over van oprichter Maarten Vazquez, die als ambassadeur met de onderneming verbonden blijft.

De strategische verschuiving markeert een natuurlijke evolutie in het groeiverhaal van Kemari Digital, dat in 2013 werd opgericht. Ze wordt gezien als een logische stap om de veelbelovende toekomst van het bedrijf verder vorm te geven. Thijs Mensink legt uit: “We gaan ons nu veel meer richten op de positionering van de merken, die wij bedienen met als doel dat ze koploper worden binnen hun branche. We blijven ernaar streven zoveel mogelijk  fans daarvan te verbinden.”

Nieuwste digitale technieken

Rajiv van Wijk vult aan: “We zijn momenteel een van de snelst groeiende bureaus in Oost-Nederland, wat onder meer blijkt uit onze positie binnen de Fonk 150 en het feit dat we al vijf jaar FD Gazelle zijn. Dat is mooi, maar we willen dezelfde, zo niet betere kwaliteit leveren en gaan veel meer dan voorheen de nieuwste digitale technieken implementeren. We willen ons van A tot Z verder ontwikkelen als digitaal adviesagentschap. Ons doel is ons daarin echt te gaan onderscheiden en als koploper meer te zijn dan één van de bureaus.”

Thijs Mensink fuseerde in 2021 met zijn bedrijf Sticky Bandits met Kemari Digital, waar Rajiv van Wijk in 2016 zijn entree maakte. Beiden zijn doorgewinterde professionals binnen de organisatie en beschikken over de ervaring en toewijding die nodig zijn voor de volgende fase van Kemari. Met hun gezamenlijke visie op innovatie en groei kijken Mensink en Van Wijk vol enthousiasme uit naar de uitdaging om Kemari Digital naar nieuwe hoogten te stuwen. De focus blijft liggen op het leveren van hoogwaardige online oplossingen, die aansluiten bij de behoeften van klanten in de in razendsnel tempo evoluerende digitale wereld.

Op zoek naar allianties

Maarten Vazquez concentreert zich vanaf nu op de doorontwikkeling van zijn vastgoedconcept Estadio. Binnen de locatie aan de Parkweg 102 in Enschede biedt het werkruimtes om binnen een ‘stadion’ te leren, te (net)werken. Dat kan als vaste thuisbasis in een kantoor (skybox), maar desgewenst ook een dag in de week op een enkele werkplek (seat).

Kemari Digital zet de werkzaamheden voort op de huidige locatie. Het telt momenteel circa dertig werknemers en mag onder meer Huus, Looping en eredivisieclub Vitesse tot de clientèle rekenen.

Rajiv van Wijk en Thijs Mensink gaan met Kemari Digital op zoek naar strategische allianties om de positie in de markt te versterken en sneller te kunnen groeie

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkopoostnederland.nl. of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: