Skilift belandt in achtertuin

7 oktober 2019 Economie

In de achtertuin van Catapult creëert staat een knaloranje skilift uit Kitzbühel, Oostenrijk. Het communicatiebureau neemt de zogenaamde ‘elevator pitch’- een korte presentatie die je in de tijd dat je met iemand in de lift zit geeft – wel heel letterlijk.

“Een collega en actieve skiër zag dat de lift werd aangeboden en reed met een aanhanger naar Oostenrijk. Daar kunnen we wel iets mee”, legt eigenaar Remy Bosch uit.

Communicatie in de lift

“Wij zijn een creatief bureau, denken graag buiten de grenzen en zijn wel in voor spontane acties. En de skilift is meer dan een eyecatcher.” Het knaloranje exemplaar speelt een rol in de campagne van Catapult om vroegtijdig betrokken te raken bij communicatievraagstukken. “Wij dagen bedrijven en organisaties uit hun communicatievraagstuk naar ons te sturen. In een snelle pitch geven onze communicatie-experts hun visie op en een oplossingsrichting voor het vraagstuk. Daarmee tillen wij communicatie naar een hoger plan.” In de lift? “Ja hoor, we kunnen echt in de lift gaan zitten of op één van onze andere inspirerende werkplekken. Een leuke manier om kennis te maken en een kijkje in onze keuken te geven”, aldus Bosch.

Anders durven denken en doen

“Creativiteit zien wij als aanjager voor succes en innovatie. Catapult is een bureau voor bedrijven en organisaties die anders durven te denken en doen. Wij delen graag onze kennis en expertise.” Wie een communicatievraagstuk wil inzenden of gewoon nieuwsgierig is, kan een afspraak maken op de website. De eerste sneeuw moet nog vallen, maar in Hellendoorn is het skiseizoen geopend.