Na een jarenlange intensieve samenwerking hebben Marketing & Communicatie bureau Vazquez en internetbedrijf Trifix besloten te fuseren om het beste resultaat te kunnen bieden aan hun klanten.
Eigenaar Maarten Vazquez is blij met deze volgende stap: “Wij willen een blijvende en verbindende factor zijn voor onze klanten. Met de enorme kennis van Trifix aan boord kunnen wij de volgende stap maken; onze nationale positionering. Samen scoren voor merk en mens; dat is onze missie.”
Lowie de Haar en Charbel Khalil, eigenaren van Trifix, focussen zich al jaren op het ontwikkelen van websites en webapplicaties. De fusie met Vazquez brengt een breder aanbod in diensten. “Wij zijn erg enthousiast over het SOOM-model van Vazquez, en zijn ervan overtuigd dat deze stap goed is voor ons én onze klanten.”
Vazquez heeft een eigen ontwikkeld businessmodel genaamd SOOM. SOOM staat voor Strategie, Ontwerp, Ontwikkeling en Marketing.
“Hierdoor kunnen we een totaaloplossing bieden van een hoger niveau. Als internetspecialist is het geweldig om met de klant bij de strategie al aan tafel plaats te kunnen nemen”, aldus Charbel Khalil.
Met deze ontwikkeling groeit het aantal teamleden van Vazquez naar totaal zestien.