Kennisplatform voor Oost Nederland

Adwise bij Dutch Search Awards uitgeroepen tot Beste Agency

Geplaatst op 8 december 2022
Adwise bij Dutch Search Awards uitgeroepen tot Beste Agency

Adwise – Your Digital Brain heeft dit weekend een flink aantal belangrijke prijzen in de wacht gesleept tijdens de Dutch Search Awards in Utrecht. Het digitale marketing bureau uit Almelo en Utrecht nam onder meer de bokaal voor Beste Agency (large) en Beste Advertising Consultant mee naar huis.

De Dutch Search Awards erkennen, vieren en bekronen bijzondere prestaties in de search marketing industrie. De vakjury bestaat uit tientallen experts uit het vakgebied en stond dit jaar onder leiding van Leonie Botman en Muhammed Kocak. In totaal werden er op 2 december tijdens het avondvullende programma 50 awards uitgereikt aan cases, agencies en consultants die het afgelopen jaar uitblonken in innovatie en originaliteit en zo het verschil maakten in het digitale tijdperk. Adwise won maar liefst 5 awards en behaalde ook nog eens 9 tweede plaatsen en 3 derde plaatsen. Een prachtige bekroning voor het werk van Adwise om opdrachtgevers op een magische wijze op een beslissende voorsprong in de markt te zetten.

Er werden awards uitgereikt in de categorieën Best of Search, Best of Digital, Software & Tooling, Excellence en Bonus. Adwise was vanuit Almelo afgereisd naar de awardshow met een afgeladen touringcar. In totaal waren er maar liefst 80 medewerkers en klantrelaties aanwezig namens het digitale agency. Zij zagen dat de eerste award voor Adwise naar de klantcase van Vandentop Tuinhout ging voor de Beste SEO B2C Campagne.

De tweede award die Adwise in de wacht sleepte was die voor Beste Digital Campagne voor Spar. In deze categorie was Adwise heer en meester want het behaalde ook de tweede plaats met de campagne voor Dijkman Zonne-energie. Ook won Adwise de award voor Beste Gebruik van Marketing Automation voor voetbalclub Heracles Almelo. Eervol om te vermelden is dat Adwise als derde eindigde in de race voor de award voor Beste Gebruik van Personalisatie (Spar) en tweede in de categorie Beste Gebruik van Marketplaces (Atkins). Met Elektramat greep Adwise verder net naast de hoofdprijs in de categorie Beste Discovery Campagne en in de categorie Best Shopping Campagne was Adwise met Redable de runner-up. Tot slot was er een podiumplaats (brons) voor Gebruik van Innovatie met de klantcase van Heracles Almelo.

Ook bij de excellence awards gooide Adwise hoge ogen. Adwise won de award voor Beste Advertising Consultant, die naar Elke Eijsink ging. Collega Shari Jalimsing eindigde overigens knap als tweede in de categorie Beste SEO Consultant. De slagroom op de taart was dat Adwise de award voor Best Agency (in de categorie large) in de wacht sleepte. De volledige Adwise-delegatie belandde juichend op het podium om de prijs in ontvangst te nemen. Omdat onduidelijk was of het podium dit wel zou houden, werd vriendelijk verzocht het podium na afloop rustig te verlaten.

Leonie Kranenberg, Director People & Culture bij Adwise, nam de award in ontvangst en liet weten mega trots te zijn op het hele team en alle relaties. “Create, accelerate en disrupt zit in het DNA van Adwise. Elke dag werken we vol bevlogenheid om onze missie te realiseren, onze klanten op een tikkeltje magische wijze op een beslissende voorsprong te zetten. Het is mooi om te zien dat dat op zo’n avond als deze wordt gezien en beloond.”

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkopoostnederland.nl. of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: