LOGISZ neemt Reelmedia over

16 juni 2020 Nieuws

Marketingcommunicatiebureau LOGISZ uit Doetinchem heeft Reelmedia overgenomen. Het Zutphense Reelmedia is een creatief productiehuis voor films en animaties. De overname helpt beide partijen om hun toekomstambities invulling te geven.

Groeien ondanks corona

Pieter-Jan Helmink, Managing Director van LOGISZ, licht toe: “We blijven constant toekomstplannen maken met LOGISZ. Die plannen laten we zo min mogelijk belemmeren door de coronacrisis. Dat wil zeggen dat we onze uitgestippelde groeistrategie blijven volgen. Onderdeel van die strategie is dat we steeds meer vakspecialisten in eigen huis hebben. Gertjan Spieker is met zijn bedrijf Reelmedia zo’n echte vakspecialist. We waren al bekend met zijn producties, aangezien we Reelmedia al vaker voor onze projecten inschakelden. Op het gebied van video is Gertjan subliem en biedt hij het kwaliteitsniveau dat wij onze klanten willen bieden. Daarnaast zetten we video, maar zeker ook animaties, steeds vaker in als communicatiemiddelen voor onze klanten. Als het gaat om content marketing, dan is video gewoon onmisbaar.”

Productiehuis binnen LOGISZ

Gertjan Spieker, die zes jaar als zelfstandige met Reelmedia aan de weg timmerde, is opgetogen over de toekomst. “Als onderdeel van LOGISZ kan ik mij volledig focussen op het creatieve aspect dat komt kijken bij het maken van bijvoorbeeld een sterke bedrijfsfilm. Ook krijg ik de ruimte om te investeren in de nieuwste technieken. Bedrijven die gebruikmaken van onze diensten kunnen dan ook écht het verschil maken met videocommunicatie.” Hij krijgt bijval van Helmink: “Gertjan krijgt de ruimte om in de toekomst een complete video-afdeling op te zetten binnen LOGISZ. Noem ‘t een videoproductiehuis. Daarbij zijn we allebei gebaat en in dat gezamenlijke toekomstbeeld hebben we elkaar gevonden. We zijn erg verheugd met deze overname, juist in deze rare tijden. Het biedt een mooi perspectief voor LOGISZ, maar vooral voor de fantastische bedrijven in onze portefeuille.”

Over LOGISZ

Logisz omschrijft zichzelf als een eigenzinnig, multidisciplinair bureau dat gelooft in duurzame samenwerkingen. Klanten bieden zij marketing- en communicatieoplossingen in alle denkbare vormen, zowel voor online als offline marktbewerking.